انتقاد بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از نماینده یزد

.تودیع و معارفه فرماندار یزد (1)


یزدفردا :معاون برنامه ریزدی استاندار یزد
پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد از اظهارات و عملکرد نماینده یزد و صدوق  انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگاریزدفردا "محمدرضا بابایی افزود: آقای اولیا تاكنون چندین نامه به وزارت كشور ارسال كرده‌اند و كار استانداری را زیر سئوال برده‌اند كه مكاتبات ایشان درباره زیرسئوال بردن شورای برنامه‌ریزی استان یزد موجود است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار یزد نیز در این مراسم در پاسخ به صحبت‌های اولیا، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از یك نماینده مجلس انتظار نمی‌رود از ابزار قانونی كه در دست دارد به عنوان یك تهدید استفاده كند و با این ابزار كار مسئولان استان را زیر سئوال ببرد.
محمدرضا بابایی افزود: آقای اولیا تاكنون چندین نامه به وزارت كشور ارسال كرده‌اند و كار استانداری را زیر سئوال برده‌اند كه مكاتبات ایشان درباره زیرسئوال بردن شورای برنامه‌ریزی استان یزد موجود است.
وی با اشاره به اینكه در مورد شهرستان یزد حرف زیاد داریم و نفع قسمتی از خدماتی كه برای شهرستا‌ن‌ها انجام می‌شود به یزد باز می‌گردد، بیان داشت: تنها نباید جمعیت ملاك عمل و برنامه‌ریزی قرار گیرد و اگر قانون پیشنهادات و برنامه‌ریزی‌های استان‌ها را به معاونت برنامه‌ریزی استانداری واگذار كرده است ما نیز بر اساس ملاك‌ها و چشم‌اندازها تصمیم‌گیری می‌كنیم.
وی با اشاره به انتقاد نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس از نحوه برنامه‌ریزی استانداری و شورای اداری استان یزد گفت: اینكه می‌گویید از ابزار قانونی استفاده می‌كنید ما نیز برابر قانون عمل كرده‌ایم و بر این اساس در همه جا پاسخگو هستیم.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش بودجه استان یزد از 66 میلیارد تومان سال گذشته به 81 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.
در این مراسم از خدمات محمود عظیمی‌نیا تجلیل و عزیزالله سیفی به عنوان فرماندار یزد معرفی شد.
عظیمی‌نیا با 30 سال سابقه كار در مراكز مختلف به بازنشستگی نائل شد و سیفی كه پیش از این در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد فعالیت می‌كرد، سكان فرمانداری یزد را به دست گرفت.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا